NEWSLETTER: Budite obavešteni o popustima i akcijama
Prijavi se
Prijava za registrovane korisnike
Korpa
Prijava za registrovane korisnike
Novi economic parfem 332 Kirke (unisex)
Economic muški parfemi su malog i praktičnog pakovanja, postojani i staju u svaku torbicu ili džep sa mirisom identičnim originalu.
Novi economic parfem 332 Kirke (unisex), 333 Rouge
Economic ženski parfemi su malog i praktičnog pakovanja, postojani i staju u svaku torbicu ili džep sa mirisom identičnim originalu.
Muški Economic parfem broj 152 PHANTOM Paco Rabanne.
Važno! Economic parfemi nisu originalni brendirani proizvodi, nego su kreirani po uzoru na najpopularnije mirise na tržištu.
Novi Economic parfem broj 333 kurkdjian, UNISEX.
Važno! Economic parfemi nisu originalni brendirani proizvodi, nego su kreirani po uzoru na najpopularnije mirise na tržištu.
Unisex Economic parfem broj 334 Erba Pura Xerjoff.
Važno! Economic parfemi nisu originalni brendirani proizvodi, nego su kreirani po uzoru na najpopularnije mirise na tržištu.
Ženski Economic parfem broj 10 AMARIGE Givenchy.
Važno! Economic parfemi nisu originalni brendirani proizvodi, nego su kreirani po uzoru na najpopularnije parfeme na tržištu.
Ženski Economic parfem broj 11 ANGEL Thierry Mugler. Economic 11 parfem za žene je prava paleta mirisnih emocija, toliko gurmanski i topao sa sakrivenim oštrim i čak oporim notama kao kraci zvezde. Veseo je kao Nova godina jer je u njemu puno slatkiša: šećerne vate, ušećerenih badema, čokolade.
Ali bez obzira na obilje slatkog, parfem se nikako ne doživljava kao dečiji, već zavodi i privlači pažnju svojom neverovatnom ženstvenosti. Svetla i vazdušna visoka nota prethodi voćnu harmoniju od Passion fruit-a, ananasa, breskve i kajsije. Kompozicija se zasniva na pačulijama sa tragom čokolade i ostalog slatkog izobilja za svaki ukus: vanilija, med i karamela.
Važno! Economic parfemi nisu originalni brendirani proizvodi, nego su kreirani po uzoru na najpopularnije parfeme na tržištu.
Ženski Economic parfem broj 13 CERRUTI 1881 Cerruti.
Važno! Economic parfemi nisu originalni brendirani proizvodi, nego su kreirani po uzoru na najpopularnije parfeme na tržištu.
Ženski Economic parfem broj 15 D&G DOLCE&GABBANA.
Važno! Economic parfemi nisu originalni brendirani proizvodi, nego su kreirani po uzoru na najpopularnije parfeme na tržištu.
Ženski Economic parfem broj 16 GABRIELA SABATINI.
Važno! Economic parfemi nisu originalni brendirani proizvodi, nego su kreirani po uzoru na najpopularnije parfeme na tržištu.
Ženski Economic parfem broj 17 SUMMER Jean Paul Gaultier.
Važno! Economic parfemi nisu originalni brendirani proizvodi, nego su kreirani po uzoru na najpopularnije parfeme na tržištu.
Ženski Economic parfem broj 18 KENZO.
Važno! Economic parfemi nisu originalni brendirani proizvodi, nego su kreirani po uzoru na najpopularnije parfeme na tržištu.
Ženski Economic parfem broj 19 Issey Miyake L'EAU D'ISSEY.
Važno! Economic parfemi nisu originalni brendirani proizvodi, nego su kreirani po uzoru na najpopularnije parfeme na tržištu.
Ženski Economic parfem broj 20 NINA Nina Ricci.
Važno! Economic parfemi nisu originalni brendirani proizvodi, nego su kreirani po uzoru na najpopularnije parfeme na tržištu.
Ženski Economic parfem broj 202 EDEN Cacharel.
Važno! Economic parfemi nisu originalni brendirani proizvodi, nego su kreirani po uzoru na najpopularnije parfeme na tržištu.
Ženski Economic parfem broj 205 HYPNOTIC POISON Dior.
Važno! Economic parfemi nisu originalni brendirani proizvodi, nego su kreirani po uzoru na najpopularnije parfeme na tržištu.
Ženski Economic parfem broj 206 GUCCI RUSH Gucci.
Važno! Economic parfemi nisu originalni brendirani proizvodi, nego su kreirani po uzoru na najpopularnije parfeme na tržištu.
Ženski Economic parfem broj 208 BOSS Hugo Boss.
Važno! Economic parfemi nisu originalni brendirani proizvodi, nego su kreirani po uzoru na najpopularnije parfeme na tržištu.
Ženski Economic parfem broj 21 OPIUM Yves Saint Laurent.
Važno! Economic parfemi nisu originalni brendirani proizvodi, nego su kreirani po uzoru na najpopularnije parfeme na tržištu.
Ženski Economic parfem broj 22 5th AVENUE Elizabeth Arden.
Važno! Economic parfemi nisu originalni brendirani proizvodi, nego su kreirani po uzoru na najpopularnije parfeme na tržištu.
Ženski Economic parfem broj 23 ORGANZA Givenchy.
Važno! Economic parfemi nisu originalni brendirani proizvodi, nego su kreirani po uzoru na najpopularnije parfeme na tržištu.
Ženski Economic parfem broj 25 Chanel 5.
Važno! Economic parfemi nisu originalni brendirani proizvodi, nego su kreirani po uzoru na najpopularnije parfeme na tržištu.
Ženski Economic parfem broj 28 VENEZIA Laura Biagiotti.
Važno! Economic parfemi nisu originalni brendirani proizvodi, nego su kreirani po uzoru na najpopularnije parfeme na tržištu.
Ženski Economic parfem broj 290 ORANGE Hugo Boss. U visokim notama koketiraju sa našim emocijama sokovi slatke jabuke, koje ostavljaju delikatni i sočni prvi utisak visokih nota mirisa. U srcu su arome belog cveća i cvetova narandže koje donose optimizam i ženstveni prizvuk. Finiš mirisa je karakterističan po sandalovini, drvetu masline i kremastoj vanili.
Važno! Economic parfemi nisu originalni brendirani proizvodi, nego su kreirani po uzoru na najpopularnije parfeme na tržištu.
Kompanija "TPK" d.o.o. iz Paraćina već dugi niz godina proizvodi kvalitetne parfeme. Pre više od 15 godina stvorili smo jedinstven brend "Economic" i osvojili tržište kako naše zemlje tako i zemalja bivših Jugoslovenskih republika i Balkana.
Svojim kvalitetnim proizvodima stekli smo vaše poverenje na čemu smo vam vrlo zahvalni. Tradicija kvaliteta se nastavlja i širi i na veleprodajnu mrežu, što potvrđuje da smo u vrhu u kozmetičkoj branši.
Economic parfeme imate na raspolaganju preko 180 razlličitih mirisnih nota, voćnih, cvetnih, orijentalnih...
Economic parfemi odišu EKSKLUZIVNIM mirisima, stvoreni od najboljih sastojaka upakovanih u kreativnoj ambalaži od 20ml, što za krajnji cilj proizvoda karakteriše VISOK KVALITET i PRISTUPAČNA CENA.