NEWSLETTER: Budite obavešteni o popustima i akcijama
Prijavi se
Prijava za registrovane korisnike
Korpa
Prijava za registrovane korisnike
Novi Economic parfem broj 333 kurkdjian, UNISEX.
Važno! Economic parfemi nisu originalni brendirani proizvodi, nego su kreirani po uzoru na najpopularnije mirise na tržištu.
Unisex Economic parfem broj 334 Erba Pura Xerjoff.
Važno! Economic parfemi nisu originalni brendirani proizvodi, nego su kreirani po uzoru na najpopularnije mirise na tržištu.
Ženski Economic parfem broj 10 AMARIGE Givenchy.
Važno! Economic parfemi nisu originalni brendirani proizvodi, nego su kreirani po uzoru na najpopularnije parfeme na tržištu.
Ženski Economic parfem broj 11 ANGEL Thierry Mugler. Economic 11 parfem za žene je prava paleta mirisnih emocija, toliko gurmanski i topao sa sakrivenim oštrim i čak oporim notama kao kraci zvezde. Veseo je kao Nova godina jer je u njemu puno slatkiša: šećerne vate, ušećerenih badema, čokolade.
Ali bez obzira na obilje slatkog, parfem se nikako ne doživljava kao dečiji, već zavodi i privlači pažnju svojom neverovatnom ženstvenosti. Svetla i vazdušna visoka nota prethodi voćnu harmoniju od Passion fruit-a, ananasa, breskve i kajsije. Kompozicija se zasniva na pačulijama sa tragom čokolade i ostalog slatkog izobilja za svaki ukus: vanilija, med i karamela.
Važno! Economic parfemi nisu originalni brendirani proizvodi, nego su kreirani po uzoru na najpopularnije parfeme na tržištu.
Ženski Economic parfem broj 13 CERRUTI 1881 Cerruti.
Važno! Economic parfemi nisu originalni brendirani proizvodi, nego su kreirani po uzoru na najpopularnije parfeme na tržištu.
Ženski Economic parfem broj 15 D&G DOLCE&GABBANA.
Važno! Economic parfemi nisu originalni brendirani proizvodi, nego su kreirani po uzoru na najpopularnije parfeme na tržištu.
Muški Economic parfem broj 152 PHANTOM Paco Rabanne.
Važno! Economic parfemi nisu originalni brendirani proizvodi, nego su kreirani po uzoru na najpopularnije mirise na tržištu.
Ženski Economic parfem broj 16 GABRIELA SABATINI.
Važno! Economic parfemi nisu originalni brendirani proizvodi, nego su kreirani po uzoru na najpopularnije parfeme na tržištu.
Ženski Economic parfem broj 17 SUMMER Jean Paul Gaultier.
Važno! Economic parfemi nisu originalni brendirani proizvodi, nego su kreirani po uzoru na najpopularnije parfeme na tržištu.
Ženski Economic parfem broj 18 KENZO.
Važno! Economic parfemi nisu originalni brendirani proizvodi, nego su kreirani po uzoru na najpopularnije parfeme na tržištu.
Ženski Economic parfem broj 19 Issey Miyake L'EAU D'ISSEY.
Važno! Economic parfemi nisu originalni brendirani proizvodi, nego su kreirani po uzoru na najpopularnije parfeme na tržištu.
Ženski Economic parfem broj 20 NINA Nina Ricci.
Važno! Economic parfemi nisu originalni brendirani proizvodi, nego su kreirani po uzoru na najpopularnije parfeme na tržištu.
Ženski Economic parfem broj 202 EDEN Cacharel.
Važno! Economic parfemi nisu originalni brendirani proizvodi, nego su kreirani po uzoru na najpopularnije parfeme na tržištu.
Ženski Economic parfem broj 205 HYPNOTIC POISON Dior.
Važno! Economic parfemi nisu originalni brendirani proizvodi, nego su kreirani po uzoru na najpopularnije parfeme na tržištu.
Ženski Economic parfem broj 206 GUCCI RUSH Gucci.
Važno! Economic parfemi nisu originalni brendirani proizvodi, nego su kreirani po uzoru na najpopularnije parfeme na tržištu.
Ženski Economic parfem broj 208 BOSS Hugo Boss.
Važno! Economic parfemi nisu originalni brendirani proizvodi, nego su kreirani po uzoru na najpopularnije parfeme na tržištu.
Economic parfem broj 209 Cerruti Image Cerruti, ŽENSKI.
Važno! Economic parfemi nisu originalni brendirani proizvodi, nego su kreirani po uzoru na najpopularnije mirise na tržištu.
Ženski Economic parfem broj 21 OPIUM Yves Saint Laurent.
Važno! Economic parfemi nisu originalni brendirani proizvodi, nego su kreirani po uzoru na najpopularnije parfeme na tržištu.
Economic parfem broj 210 Casmir Chopard, ŽENSKI.
Važno! Economic parfemi nisu originalni brendirani proizvodi, nego su kreirani po uzoru na najpopularnije mirise na tržištu.
Economic parfem broj 212 Burberry London Burberry, ŽENSKI.
Važno! Economic parfemi nisu originalni brendirani proizvodi, nego su kreirani po uzoru na najpopularnije mirise na tržištu.
Economic parfem broj 214 Ultra Violet Paco Rabanne, ŽENSKI.
Važno! Economic parfemi nisu originalni brendirani proizvodi, nego su kreirani po uzoru na najpopularnije mirise na tržištu.
Ženski Economic parfem broj 215 NAOMI CAMPBELL Naomi Campbell.
Važno! Economic parfemi nisu originalni brendirani proizvodi, nego su kreirani po uzoru na najpopularnije parfeme na tržištu.
Ženski Economic parfem broj 205 GUCCI RUSH 2 Gucci.
Važno! Economic parfemi nisu originalni brendirani proizvodi, nego su kreirani po uzoru na najpopularnije parfeme na tržištu.
Ženski Economic parfem broj 217 MIRACLE Lancome.
Važno! Economic parfemi nisu originalni brendirani proizvodi, nego su kreirani po uzoru na najpopularnije parfeme na tržištu.
Ženski Economic parfem broj 218 LIGHT BLUE Dolce Gabbana.
Važno! Economic parfemi nisu originalni brendirani proizvodi, nego su kreirani po uzoru na najpopularnije parfeme na tržištu.
Važno! Economic parfemi nisu originalni brendirani proizvodi, nego su kreirani po uzoru na najpopularnije mirise na tržištu.
Ženski Economic parfem broj 22 5th AVENUE Elizabeth Arden.
Važno! Economic parfemi nisu originalni brendirani proizvodi, nego su kreirani po uzoru na najpopularnije parfeme na tržištu.
Ženski Economic parfem broj 220 NAOMAGIC Naomi Campbell.
Važno! Economic parfemi nisu originalni brendirani proizvodi, nego su kreirani po uzoru na najpopularnije parfeme na tržištu.
Ženski Economic parfem broj 221 EMPORIO WHITE Armani.
Važno! Economic parfemi nisu originalni brendirani proizvodi, nego su kreirani po uzoru na najpopularnije parfeme na tržištu.
Ženski Economic parfem broj 225 Lolita Lempicka L. Lempicka.
Važno! Economic parfemi nisu originalni brendirani proizvodi, nego su kreirani po uzoru na najpopularnije parfeme na tržištu.
Ženski Economic parfem broj 226 DKNY Donna Karan.
Važno! Economic parfemi nisu originalni brendirani proizvodi, nego su kreirani po uzoru na najpopularnije parfeme na tržištu.
Ženski Economic parfem broj 228 GREEN TEA Elizabeth Arden.
Važno! Economic parfemi nisu originalni brendirani proizvodi, nego su kreirani po uzoru na najpopularnije parfeme na tržištu.
Ženski Economic parfem broj 23 ORGANZA Givenchy.
Važno! Economic parfemi nisu originalni brendirani proizvodi, nego su kreirani po uzoru na najpopularnije parfeme na tržištu.
Ženski Economic parfem broj 230 SUMMER Gabriela Sabatini.
Važno! Economic parfemi nisu originalni brendirani proizvodi, nego su kreirani po uzoru na najpopularnije parfeme na tržištu.
Ženski Economic parfem broj 231 JOOP.
Važno! Economic parfemi nisu originalni brendirani proizvodi, nego su kreirani po uzoru na najpopularnije parfeme na tržištu.
Ženski Economic parfem broj 234 DEEP RED Hugo Boss.
Gornje note: crvena narandža, crna ribizla, klementina, kruška i mandarina
Srednje note: zumbir, đumbir, tuberoza, bela frezija i seme hibiskusa
Bazne note: vanilija, sandalovo drvo, mošus i kalifornijski kedar
Važno! Economic parfemi nisu originalni brendirani proizvodi, nego su kreirani po uzoru na najpopularnije parfeme na tržištu.
Ženski Economic parfem broj 235 LAGUNA Salvador Dali.
Važno! Economic parfemi nisu originalni brendirani proizvodi, nego su kreirani po uzoru na najpopularnije parfeme na tržištu.
Ženski Economic parfem broj 236 Dior Addict Dior.
Važno! Economic parfemi nisu originalni brendirani proizvodi, nego su kreirani po uzoru na najpopularnije parfeme na tržištu.
Ženski Economic parfem broj 238 Dolce&Gabbana SICILY.
Važno! Economic parfemi nisu originalni brendirani proizvodi, nego su kreirani po uzoru na najpopularnije parfeme na tržištu.
Ženski Economic parfem broj 239 mošusni parfem ispirisan mirisom WILD LOVE Moschus. Mošus je poznat po tome što privlači pažnju i povezan je sa visokim vrednostima svesti, pružajući nosiocu izražen seksipil.
Važno! Economic parfemi nisu originalni brendirani proizvodi, nego su kreirani po uzoru na najpopularnije parfeme na tržištu.
Ženski Economic parfem broj 240 CHANCE Chanel.
Važno! Economic parfemi nisu originalni brendirani proizvodi, nego su kreirani po uzoru na najpopularnije parfeme na tržištu.
Ženski Economic parfem broj 241 mošusni parfem inspirisan mirisom Clara Moschus. Mošus je poznat po tome što privlači pažnju i povezan je sa visokim vrednostima svesti, pružajući nosiocu izražen seksipil.
Važno! Economic parfemi nisu originalni brendirani proizvodi, nego su kreirani po uzoru na najpopularnije parfeme na tržištu.
Kompanija "TPK" d.o.o. iz Paraćina već dugi niz godina proizvodi kvalitetne parfeme. Pre više od 15 godina stvorili smo jedinstven brend "Economic" i osvojili tržište kako naše zemlje tako i zemalja bivših Jugoslovenskih republika i Balkana.
Svojim kvalitetnim proizvodima stekli smo vaše poverenje na čemu smo vam vrlo zahvalni. Tradicija kvaliteta se nastavlja i širi i na veleprodajnu mrežu, što potvrđuje da smo u vrhu u kozmetičkoj branši.
Economic parfeme imate na raspolaganju preko 180 razlličitih mirisnih nota, voćnih, cvetnih, orijentalnih...
Economic parfemi odišu EKSKLUZIVNIM mirisima, stvoreni od najboljih sastojaka upakovanih u kreativnoj ambalaži od 20ml, što za krajnji cilj proizvoda karakteriše VISOK KVALITET i PRISTUPAČNA CENA.