NEWSLETTER: Budite obavešteni o popustima i akcijama
Prijavi se
Prijava za registrovane korisnike
Korpa
Prijava za registrovane korisnike
Revita Orange oriblete su dijetetski proizvod na bazi liofilizovanog matičnog mleča. Oriblete koje su osmišljene kao prirodan odgovor na nagli umor i pad energije, aromatizovane su prirodnom aromom narandže, obogaćene vitaminom C i prirodnom bojom beta-karotena. Sadrže jedan i po puta više mleča od svih ostalih Revita proizvoda.
Pogodne su:
Revita oriblete su sa ukusom narandže, ne sadrže konzumni šećer i pogodne su za osobe sa dijabetesom.
Revita Blueberry je osvežavajući napitak sa liofilizovanim matičnim mlečom za dizanje imuniteta sa ukusom borovnice uz još više vitamina C.
Pogodan za:
Revita® Fe Forest Berries je osvežavajući napitak sa ukusom šumskog voća obogaćen vitaminom C i predstavlja dodatak svakodnevnoj ishrani. Pogodan je za osobe koje žele brzo i prirodno da nadoknade nedostatak gvožđa. Revita Fe Forest Berries ne izaziva neprijatne pojave kao što su mučnina, gađenje ili metalni ukus u ustima.
Revita Orange Forte je dijetetski proizvod na bazi liofilizovanog matičnog mleča. Sadrži 3 puta više matičnog mleča, za još veću otpornost i brži oporavak organizma. Aromatizovana je prirodnom aromom narandže, obogaćena C vitaminom i prirodnom bojom beta-karotena.
Pogodan za:
Upotreba: Dve kafene kašičice proizvoda (12g) rastvoriti u čaši vode (0,2l).
Revita® Orange FORTE je dijetetski proizvod na bazi liofilizovanog matičnog mleča. Sadrži 3 puta više matičnog mleča, za još veću otpornost i brži oporavak organizma. Aromatizovana je prirodnom aromom narandže, obogaćena C vitaminom i prirodnom bojom beta-karotena.
Pogodan za:
Upotreba: Dve kafene kašičice proizvoda (12g) rastvoriti u čaši vode (0,2l).
Revita® Orange FORTE je dijetetski proizvod na bazi liofilizovanog matičnog mleča. Sadrži 3 puta više matičnog mleča, za još veću otpornost i brži oporavak organizma. Aromatizovana je prirodnom aromom narandže, obogaćena C vitaminom i prirodnom bojom beta-karotena.
Pogodan za:
Upotreba: Dve kafene kašičice proizvoda (12g) rastvoriti u čaši vode (0,2l).
Revita® Light je dijetetski proizvod na bazi matičnog mleča. Bez šećera, sa 3 puta više vitamina C i obogaćen je biljnim vlaknima. Sa prirodnom aromom narandže. Revita Light je izvor biljnih vlakana i ima prebiotski efekat kao i nizak glikemijski indeks.
Pogodna je za:
Revita Lime je osvežavajući napitak za liofilizovanim matičnim mlečom za podizanje imuniteta sa ukusom limete uz još više vitamina C.
Pogodan za:
Revita Orange je dijetetski proizvod na bazi liofilizovanog matičnog mleča. Aromatizovana je prirodnom aromom narandže, obogaćena C vitaminom i prirodnom bojom beta-karotena.
Pogodan za:
Preporučuje se konzumiranje tri čaše napitka dnevno, u zavisnosti od potreba organizma i uzrasta.
Revita® Orange je dijetetski proizvod na bazi liofilizovanog matičnog mleča. Aromatizovana je prirodnom aromom narandže, obogaćena C vitaminom i prirodnom bojom beta-karotena.
Pogodan za:
Preporučuje se konzumiranje tri čaše napitka dnevno, u zavisnosti od potreba organizma i uzrasta.
Revita® Orange je dijetetski proizvod na bazi liofilizovanog matičnog mleča. Aromatizovana je prirodnom aromom narandže, obogaćena C vitaminom i prirodnom bojom beta-karotena.
Pogodan za:
Preporučuje se konzumiranje tri čaše napitka dnevno, u zavisnosti od potreba organizma i uzrasta.
Revita® Pink Grapefruit je osvežavajući napitak sa matičnim mlečom za jačanje imuniteta sa ukusom crvenog grejpfruta uz još više vitamina C.
Pogodan za:
Revita® TO GO komprimovane bombone sa matičnim mlečom i vitaminom C, sa ukusom narandže. Revita® TO GO bombone su sa zaslađivačem i bez dodatog šećera.
Revita® TO GO se preporučuje svim uzrastima, uključujući decu, starije osobe, sportiste, kao i sve koji su aktivni i u stalnom pokretu. Lako se konzumiraju i zahvaljujući tome što smo ih obogatili matičnim mlečom i vitaminom C imaju blagotvoran uticaj na imunitet.
Revita® TO GO komprimovane bombone sa matičnim mlečom i vitaminom C, sa ukusom narandže. Revita® TO GO bombone su sa zaslađivačem i bez dodatog šećera.
Revita® TO GO se preporučuje svim uzrastima, uključujući decu, starije osobe, sportiste, kao i sve koji su aktivni i u stalnom pokretu. Lako se konzumiraju i zahvaljujući tome što smo ih obogatili matičnim mlečom i vitaminom C imaju blagotvoran uticaj na imunitet.
Kompanija Revita već 30 godina svoja znanja i resurse uspešno koristi u proizvodnji dijetetskih napitaka na bazi liofilizovanog matičnog mleča, u cilju poboljšanja zdravlja i kvaliteta života ljudi.
Revita napitak je nastao u Srbiji po recepturi Ruske akademije nauka, koja je tokom prošlog veka intenzivno tragala za nutritivno bogatom namirnicom koja bi omogućila optimalan izvor hranljivih materija astronautima. Opsežna istraživanja nametnula su matični mleč kao jedinstveno rešenje koje je zatim primenjeno i u originalnoj recepturi Revita proizvoda.
Nakon velikog uspeha koje je doneo Revita napitak, kompanija je brzo proširila svoj proizvodni program. Ubrzo su se Revita porodici pridružili Revita Fe, dijetetski proizvod koji pored matičnog mleča sadrži helatno gvožđe, efikasan u prevenciji anemije i namenjen svima koji žele na prirodan način da nadoknade neodostatak gvožđa u krvi, Revita Diet, koji je posebno pogodan za osobe koje boluju od dijabetesa i Revita oriblete sa većom koncentracijom matičnog mleča. Od 2016. godine paleta Revita proizvoda postaje bogatija za još dva proizvoda ̶ Revita Diet sa stevijom i Revita Fe sa stevijom
Revita je kompanija koja posluje u skladu sa međunarodno priznatim sertifikatima:
ISO 9000 – međunarodno priznat standard za system upravljanja kvalitetom
ISO 22000 – međunarodni standard za menadžment u oblasti bezbednosti hrane čiji je glavni prioritet bezbednost hrane u celokupnom lancu proizvodnje i prometu hrane;
HACCP sistem – za identifikaciju, ocenjivanje i kontrolu opasnosti od značaja za bezbenost hrane.
HACCP je sistem upravljanja u kome se bezbednost hrane razmatra kroz analizu i kontrolu bioloških, hemijskih i fizičkih opasnosti od ulaznih sirovina, rukovanja, proizvodnje, distribucije i konzumiranja krajnjeg proizvoda.