Česta pitanja

NA KOJE SVE NAČINE MOGU DA PLATIM PORUDŽBINU?

Vašu porudžbinu moćete platiti QR kodom, uplatnicom, platnim karticama ili pouzećem ukoliko ste registrovani korisnik. Ukoliko niste registovani Korisnik, porudžbinu je potrebno platiti unapred. Način plaćanja moćete odabrati u poslednjem koraku porudžbine na sajtu www.eapoteka.rs.

KAKO PLATITI NARUČENE PROIZVODE POMOĆU IPS QR KODA?

Odabrali ste trenutno najmoderniji i NAJSIGURNIJI način plaćanja! Pomoću aplikacije Vaše banke veoma lako i uz pomoć zadnje kamere na Vašem telefonu jednostavno skenirajte QR kod pomoću IPS koji je jedinstven i sadrži sve portebne informacije kome i koliko platiti.

 

Tok transakcije dalje Vi diktirate pomoću aplikacije Vaše banke.

 

Kratko uputstvo:

 

  1. Na početnom ekranu mobilne aplikacije odaberite opciju IPS skeniraj
  2. Aplikacija će aktivirati kameru Vašeg telefona i tada učitajte generisani QR kod sa sajta
  3. Nakon uspešno skeniranog QR koda, na aplikaciji će se prikazati ekran sa detaljima plaćanja: naziv kome plaćate, iznos i valuta plaćanja. Potvrdite plaćanje klikom na dugme „PLATI
  4. Unosite PIN kod za verifikaciju plaćanja

KAKO IZVRŠITI PLAĆANJE PUTEM PLATNIH KARTICA?

Vašu narudžbinu možete platiti koristeći Visa, Visa Electron, MasterCard, Maestro platnu karticu. Prilikom online naručivanja, odabirom odgovarajućeg načina plaćanja bićete preusmereni na stranicu koja je zaštićena i sigurna za ovakav način plaćanja. Sigurnost podataka prilikom kupovine garantuje procesor platnih kartica OTP banke Srbija AD, pa se tako kompletni proces naplate i obavlja na stranicama banke. Niti jednog trenutka podaci o Vašoj platnoj kartici nisu dostupni našem sistemu. Na ovoj stranici je potrebno da unesete sledeće podatke: Broj kartice, Datum isteka i CVC2/CVV2 kod, koje možete pročitati sa Vaše kartice. Prilikom unošenja podataka o platnoj kartici, poverljive informacija se prenose u zaštićenoj odn. kriptovanoj formi.



Ukoliko je transakcija uspešna bićete vraćeni na sajt www.eapoteka.rs sa obaveštenjem da je plaćanje uspešno obavljeno. U slučaju da plaćanje nije uspelo, bićete vraćeni na sajt sa informacijom o neuspelom plaćanju i moćićete da ponovite plaćanje ili da izaberete drugi način plaćanja. Naša preporuka je da to svakako bude plaćanje QR kodom.


Unos i provera podataka isključivo se obavljaju između korisnika kartice i OTP banke Srbija AD, a Internet trgovac nema uvid u podatke koji se razmenjuju. Prilikom unošenja podataka o platnoj kartici, poverljive informacija se prenose putem javne mreže u zaštićenoj (kriptovanoj) formi upotrebom SSL protokola i PKI sistema, kao trenutno najsavremenije kriptografske tehnologije. Sva plaćanja će biti obavljena u dinarima (RSD).

DA LI SE VRŠI KONVERZIJA VALUTA PRILIKOM PLAĆANJA PLATNIM KARTICAMA?

Sva plaćanja će biti obavljenima u dinarima (RSD). Ukoliko se plaća platnim karticama inostranih Banaka izdavalaca, dinarski iznos transakcije će biti konvertovan u settlement valutu Banke (EUR) prema srednjem kursu Narodne Banke Srbije. Pri zaduživanju Vaše platne kartice, već konvertovan iznos će se konvertovati u Vašu lokalnu valutu, prema kursu koji primenjuju operatori platnih kartica.

KUPOVINU VRŠIM ZA SOPSTVENU FIRMU. DA LI MOGU DA PLATIM SA RAČUNA FIRME?

Naravno. Potrebno je da prilikom registracije odaberite opciju PRAVNO LICE i popunite sve potrebne podatke iz formulara kao što su: Nazi firme, PIB i sl.

DA LI JE ZA KUPOVINU NEOPHODNA REGISTRACIJA?

Registracija nije obavezna da bi se realizovala kupovina, ali svakako Vam je preporučujemo registraciju kako bi ste ostvarili ostale pogodnosti a to su:

  • Sticanje bodova lojalnosi i korišćenja istih u sekciji POKLONI LOJALNOSTI
  • Pregled prethodnih kupovina i pretraga
  • Podaci o narudžbini ili status kupovine
  • Korišćenje promo kodova
  • Listom želja
  • Mogućnošću biranja SVIH načina plaćanja

DA LI MOGU DA IZMENIM ILI OTKAŽEM NARUDŽBINU?

Narudžbinu možete izmeniti ili otkazati pre nego što bude poslata. Kontaktirajte našu korisničku podršku što pre. Potrebno da to uradite u roku od 30 minuta nakon poslate narudžbine. Narudžbinu možete otkazati preko korisničkog servisa na sajtu popunjavanjem formulara.

ŠTA SE DEŠAVA UKOLIKO ROBA KOJU DOBIJEM BUDE OŠTEĆENA? DA LI JE MOGU ZAMENITI I NA KOJI NAČIN?

Postoji mogućnost zamene oštećene robe, a način i uslovi pod kojima to možete uraditi su opisani OVDE

KAKO ZNAM DA SAM SIGURNO NARUČIO?

Ukoliko ste nakon poručivanja primili mejl koji ste ostavili prilikom kupovine sa potvrdom i brojem porudžbine budite sigurni da je Vaša porudžbina evidentirana.
 

ZABORAVIO SAM LOZINKU ZA PRISTUP SVOM NALOGU. ŠTA DA RADIM?

Potrebno je da kliknete na link PRIJAVI SE, a zatim na link Zaboravili ste lozinku?, nakon čega će biti potrebno da unesete vaš mejl na koji ćemo vam poslati link za resetovanje lozinke.

KAKO DA PROVERIM STATUS PORUDŽBINE?

Status Vaše porudžbine možete pratiti na sajtu D express. Nakon što kurirska služba preuzme paket, na Vašu mejl adresu stići će automatska poruka sa brojem pošiljke koji možete pratiti.

DA LI ISPORUČUJETE VAN TERITORIJE REPUBLIKE SRBIJE?

Dostava se trenutno vrši samo na teritoriji Republike Srbije.

DA LI IMATE POGODNOSTI ZA LOJALNE KUPCE?

Naravno, trudimo se da lojalnim kupcima uzvratimo na najbolji mogući način. Sve pogodnosti našeg loyalty programa možete pogledati u uslovima korišćenja.

KAKO SAKUPLJAM BODOVE LOJALNOSTI?

Ukoliko ste registrovani Korisnik, bodove lojalnosti sakupljate prilikom svake online kupovine preko 1000 RSD čime stičete 1 bod i to sve do 1999, do 2000 do 2999 stičete 2 i tako za svakih hiljadu dunara narednih dobijate na svoj naloj bod koji možete zamenuti u sekciji POKLONI LOJALNOSTI.

DA LI POSTOJI MINIMALAN IZNOS NARUDŽBINE?

Možete naručiti proizvode u bilo kojem iznosu.

GDE MOGU DA NAPIŠEM SVOJE MIŠLJENJE O eapoteka.rs®?

Vaše mišljenje nam je veoma važno! Sve komentare, predloge, pohvale i sugestije možete ostaviti na našoj zvaničnoj Instagram ili facebook stranici eapoteka.rs kao i poslati na email adresu eapoteka@eapoteka.rs

DA LI SU SVI PROIZVODI NA SAJTU BEZBEDNI ZA KORIŠĆENJE?

Svi naši proizvodi su pažljivo odabrani i ispunjavaju sve propisane standarde kvaliteta i bezbednosti.

KAKO MOGU DA DOBIJEM SAVET O PROIZVODIMA?

Naš tim farmaceuta je dostupan za sva vaša pitanja i savete. Možete ih kontaktirati putem korisničkog servisa na stranici sajta eapoteka.rs

KAKO SE REGISTRUJEM NA SAJTU?

Registracija je jednostavna. Kliknite na opciju “Registracija” i popunite potrebne podatke ili jednostavno se povežite putem naloga kao što su: google, apple, instagram ili facebook. Nakon toga, dobićete potvrdu putem mejla o izvršenoj registraciji.

KOLIKO TRAJE ISPORUKA?

Isporuka obično traje 1 do 3 radna dana, u zavisnosti od lokacije. U svakom trenutku možete pratiti status vaše narudžbine tako što unesete KOD pošiljke u polje na sajtu dexpress.rs

KAKO NARUČITI PROIZVODE?

Možete naručiti proizvode direktno preko našeg sajta dodavanjem željenih artikala u korpu i praćenjem koraka za plaćanje.