NEWSLETTER: Budite obavešteni o popustima i akcijama
Prijavi se
Prijava za registrovane korisnike
Korpa
Prijava za registrovane korisnike
eapoteka.rs® vrši dostavu Vaše narudžbine na teritoriji Republike Srbije preko D Express kurirske službe.
Proizvode iz Vaše narudžbine potrudićemo se da otpremimo istog ili sledećeg radnog dana. Za sve narudžbine primljene do 13 sati od ponedeljka do petka, okvirni rok isporuke je 48 sati (2 radna dana), dok za one primljene posle 13h četvrtkom i petkom rok za isporuku je od 2 do 5 radnih dana za celu teritoriju Republike Srbije. Isporuke se ne vrše nedeljom i praznicima.
Nakon što narudžbinu obradimo i paket predamo kurirskoj službi, na Vaš email će stići obaveštenje da je paket poslat i da ga možete očekivati uskoro na Vašoj adresi (osim nedeljom i prazničnim danima).
Radno vreme kurirske službe je svakog radnog dana od 8.00 h do 17.00 h, subotom od 9.00 h do 14.00 h.
Molimo Vas da u tom periodu obezbedite da na adresi bude osoba koja može preuzeti pošiljku. Preporuka je da pošiljku preuzmete pred dostavljačem i da prilikom preuzimanja pošiljke vizuelno pregledate paket da slučajno ne postoje neka vidna oštećenja. Ukoliko primetite da je transportna kutija značajno oštećena i posumnjate da je proizvod možda oštećen, odbijte prijem pošiljke i odmah nas obavestite putem email-a info@eapoteka.rs. Ukoliko je pošiljka naizgled bez oštećenja slobodno je preuzmite i potpišite kuriru adresnicu. Sve naknadne reklamacije proizvoda zbog oštećenja nastalih prilikom dostave neće biti uvažene. Kurirska služba isporučuje robu do adrese, tj. ne unosi u stambeni prostor.
Svaku pošiljku kurir pokušava da uruči u dva navrata. Ukoliko Vas kurir ne pronađe na adresi pozvaće Vas na broj telefona koji ste ostavili prilikom kreiranja porudžbenice i ugovoriti novi termin isporuke. D Express kurirska služba takođe omogućava preuzimanje paketa preko paketomata na NIS petrol ili Gazprom benzinskim stanicama koje odaberete.
Vaše slobodno vreme iskoristite za važne stvari. Više nema čekanja kurira zahvaljujući jedinstvenoj usluzi paketomat.
1. Preuzmite pošiljku u nekoliko jednostavnih koraka, u vreme koje Vama odgovara na 30 lokacija u Beogradu i još 30 lokacija širom Srbije - u Novom Sadu, Zrenjaninu, Pančevu, Čačku, Kragujevcu i Nišu. Paketomati su postavljeni na NIS petrol i Gazprom benzinskim stanicama i otvoreni su non-stop, svakog dana u nedelji.
Kada D Express isporuči Vaš paket na odabranu lokaciju, biće Vam poslato obaveštenje o tome i KOD za otvaranje pregrade u kojoj je Vaš paket.
2. Odlazite na benzinsku stanicu koju ste odabrali za preuzimanje paketa.
a) Ako ste paket platili unapred idete pravo do paketomata, ukucajte KOD iz poruke i preuzimte paket.
b) Ako paket plaćate pouzećem, na kasi benzinske stanice pročitajte KOD iz poruke, platite kasiru i na paketomatu ukucajte KOD i preuzmite Vaš paket.
Lokacije paketomata su dostupne na sledećem linku https://www.dexpress.rs/rs/lokacije/paketomat
Rok za podizanje paketa je 2 radna dana od trenutka kada Vaš paket ostavimo u paketomatu.
VAŽNA NAPOMENA! Preporučujemo Vam da pre preuzimanja, utvrdite stanje pošiljke.
Veoma je važno da sva oštećenja u transportu vidljiva na transportnom pakovanju konstatujete pre preuzimanja pošiljke. Ukoliko na transportnom pakovanju uočavate oštećenja, zamolite kurira da sačeka da pošiljku otvorite i proverite da li je oštećenje pošiljke uzrokovalo i oštećenje dostavljenih artikala. Ukoliko primetite nepravilnosti na samom artiklu, dostavljeni artikal vratite po kuriru.
Ukoliko propustite da utvrdite oštećenja pre preuzimanja, preporučujemo Vam da u roku od 24 sata od isporuke kontaktirate kurirsku službu koja Vam je isporučila paket kako biste sastavili zapisnik o oštećenjima. Poštovanjem ove procedure Vaša prava će biti zaštićena na najefikasniji način.
Rokovi isporuke, koji su navedeni na našem sajtu su informativnog karaktera. Usled nepredviđenih okolnosti, moguće je zakašnjenje prilikom isporučivanja paketa, stoga Vas molimo za razumevanje i strpljene dok poručeni proizvodi ne stignu na Vašu kućnu adresu.
Kada se Vaša porudžbina pošalje, dobićete obaveštenje na Vašu email adresu ili broj mobilnog telefona. Molimo Vas da navedete tačne informacije prilikom porudžbine. Kada poručite preko sajta eapoteka.rs® nakon slanja paketa dobićete email sa linkom i brojem Vaše pošiljke tako da u svakom trenutku možete da pratite njen status i očekujete je na kućnoj adresi.
Robu pakujemo u roku od 12h od obrade porudžbine i šaljemo istog ili prvog sledećeg radnog dana kurirskom službom, o trošku kupca, u skladu sa tarifama kurirske službe uz jasno definisan trošak prevoza prilikom naručivanja i posebno definisan trošak kako u porudžbenici tako i na fakturi.
Troškovi poštarine su 300 RSD za redovnu isporuku kurirskom službom.
Ukoliko ste poručili više proizvoda i oni budu spakovani u nekoliko kutija, plaća se poštarina za samo jedno pakovanje.
Za pošiljke koje se plaćaju pouzećem ste u obavezi da platite kuriru isključivo iznos koji je određen na papiru koji potpisujete prilikom preuzimanja Vašeg paketa, a tu postoji i trošak otkupnine paketa od 60 RSD što ukupno čini 360 RSD.
Prilikom poručivanja proizvoda u polje “Komentar” možete navesti vreme u kojem želite da Vam se dostavi paket, a kuririma će biti ostavljena Vaša napomena. U zavisnosti od stanja na terenu kurirske službe, navedeno vreme može, ali i ne mora biti ispoštovano. Takođe, nismo odgovorni u slučaju da Vas kurir ne kontaktira prilikom isporuke, jer to zavisi isključivo od kurira.
Isporuka porudžbine je u roku od dva do pet radnih dana od trenutka naručivanja. Isporuku vrši kurirska služba D Express radnim danima od 8.00 h do 17.00 h, subotom od 9.00 h do 14.00 h.
Svaku pošiljku kurir će pokušati da isporuči dva puta. U slučaju da i drugi put niste na adresi koju ste ostavili prilikom poručivanja, pošiljka se vraća nama. Proizvode iz te pošiljke, Prodavac može prodavati trećim licima, jer se u tom momentu, kupoprodaja smatra raskinutom.
Dragi kupci, molimo Vas da paket pažljivo pregledate pred kurirom odmah po isporuci. Prilikom preuzimanja paketa molimo Vas da u prisustvu kurira vizuelno proverite paket. Ukoliko na paketu ima vidnih oštećenja (pocepani delovi, nagnječenje i sl.), dužni ste da zahtevate otvaranje paketa u prisustvu kurira. Ako se tom prilikom ustanovi da su artikli oštećeni, službenik kurirske službe pravi Zapisnik o reklamaciji. Po dostavljanju Zapisnika o reklamaciji, kontaktiraće Vas naša služba podrške i dogovoriti sa Vama način rešavanja reklamacije.
Ukoliko primetite oštećenje ili primetite drugi propust kurirske službe D Express, kontaktirajte D Express na broj telefona: 011.331.33.33 ili na email: office@dexpress.rs
Budite slobodni da kontaktirate i nas kako bismo pronašli najbolje rešenje. Nastalu štetu potrebno je prijaviti u roku od 24h, u suprotnom Vaša reklamacija neće biti uvažena.
Ukoliko primetite bilo koji drugi propust od strane kurirske službe ili želite da nam uputite sugestiju, žalbu ili pohvalu, možete nam se obratiti na info@eapoteka.rs kako bismo Vam pomogli u rešavanju nastalog problema.
Nadamo se da ćete uživati u Vašoj porudžbini!