Economic 215 Parfem ŽENSKI 20 mL NAOMI CAMPBELL Naomi Campbell

Fotografije mogu biti ilustrativnog karaktera.

Prijavite netačne informacije o proizvodu:

Economic 215 Parfem ŽENSKI 20 mL NAOMI CAMPBELL Naomi Campbell

0 od 5
Broj ocena: 0
5
0%
4
0%
3
0%
2
0%
1
0%
srpski proizvod
Opis proizvoda

Ženski Economic parfem broj 215 NAOMI CAMPBELL Naomi Campbell.

 

  • Gornje note: kokos, breskva, zvezdasti anis, crvena paprika, magnolija, cvet narandže, mandarina i bergamot
  • Srednje note: heliotrop, cvetne note, tuberoza, ruža, jasmin i đurđevak
  • Bazne note: vanilija, karamela, mahune tonke, sandalovo drvo, benzoin, mošus, amber, opoponaks i kedar.

 

Važno! Economic parfemi nisu originalni brendirani proizvodi, nego su kreirani po uzoru na najpopularnije parfeme na tržištu.

Cena proizvoda:

289,00 RSD
+
-

Barcode:

8606104687936

Prethodno pogledano:

Economic parfem je simbol praktičnosti i elegancije. Economic parfem dolazi u malom i praktičnom pakovanju od 20 mL, koje se bez problema može smestiti u svaku torbicu ili džep. Bez obzira na svoju kompaktnost, Economic parfem ne štedi na postojanosti i dugotrajnosti mirisa na koži. Svaki put kada ga nanesete, odiše ekskluzivnim mirisima koji će Vas obuzeti i pratiti tokom celog dana.

Za spoljnu upotrebu na zdravoj koži. Izbegavati kontakt sa očima i sluznicama.

Alcohol, Parfum/Fragrance, Aqua Water, Propylene Glycol, Limonene, Cinnamal, Citral, Citronelliol, Coumarin, Alpha-Isomethyl, Ionone, Geraniol, Linalol.

Navedeni sastojci se nalaze u poslednjim formulacijama proizvoda. S obzirom da može doći do raskoraka između proizvodnje i distribucije na određenom tržištu, uvek pročitajte listu sastojaka na samom pakovanju.

Zemlja porekla: Srbija
Kataloški broj: 215

Slični proizvodi

srpski proizvod
  • korpa Dodaj u korpu Dodaj u korpu
  • Dodaj u listu želja

Economic 56 Parfem MUŠKI 20 mL

289,00 RSD

Muški Economic parfem broj 56 DOLCE & GABBANA D&G.

 

  • Gornje note: citrusi, bergamot, neroli i mandarina
  • Srednje note: lavanda, žalfija i biber
  • Bazne note: duvan, mahune tonke i kedar

 

Sa svojim harmoničnim spojem citrusa, začina i drvenih nota, ovo je miris koji odiše muževnom elegancijom. Osvežavajuće gornje note citrusa prelaze u toplije i začinjene srednje note, stvarajući intrigantan kontrast. Baza parfema donosi duboke i drvene note koje mu daju trajnost i snagu. Ovaj parfem je simbol stila i samopouzdanja, čineći ga omiljenim izborom modernih muškaraca širom sveta.

 

Važno! Economic parfemi nisu originalni brendirani proizvodi, nego su kreirani po uzoru na najpopularnije parfeme na tržištu.
 

srpski proizvod
  • korpa Dodaj u korpu Dodaj u korpu
  • Dodaj u listu želja

Economic 209 Parfem ŽENSKI 20 mL

289,00 RSD

Economic parfem broj 209 Cerruti Image Cerruti, ŽENSKI.

 

  • Gornje note: mimoza (Acacia), iris, ruža, bela frezija, ljubičica, đurđevak, jasmin i bergamot
  • Srednje note: kamilica, iris, narcis, galbanum, geranium, korijander, jasmin, palisander, cveta narandže i tuberoza
  • Bazne note: mošus, sandalovo drvo, kedar, vanilija i amber.

 

Važno! Economic parfemi nisu originalni brendirani proizvodi, nego su kreirani po uzoru na najpopularnije mirise na tržištu.

srpski proizvod
  • korpa Dodaj u korpu Dodaj u korpu
  • Dodaj u listu želja

Economic 328 Parfem ŽENSKI 20 mL

289,00 RSD

Ženski Economic parfem broj 328 ALIVE Hugo Boss.

 

  • Gornje note: vanilija sa madagaskara, cimet, šljiva, jabuka i crna ribizla
  • Srednje note: jasmin sambac i majčina dušica
  • Bazne note: drvene note, sandalovo drvo, kedar i maslinovo drvo.

 

Važno! Economic parfemi nisu originalni brendirani proizvodi, nego su kreirani po uzoru na najpopularnije mirise na tržištu.

srpski proizvod
  • korpa Dodaj u korpu Dodaj u korpu
  • Dodaj u listu želja

Economic 73 Parfem MUŠKI 20 mL

289,00 RSD

Muški Economic parfem broj 73 ANGEL Thierry Mugler.

 

  • Gornje note: bergamot, mandarina, breskva, zelene note
  • Srednje note: geranijum, ruža, frezija, jasmin
  • Bazne note: sandalovina, benzoin, drvene note, pačuli

 

Važno! Economic parfemi nisu originalni brendirani proizvodi, nego su kreirani po uzoru na najpopularnije parfeme na tržištu