NEWSLETTER: Budite obavešteni o popustima i akcijama
Prijavi se
Prijava za registrovane korisnike
Korpa
Prijava za registrovane korisnike
Kontakt: info@eapoteka.rs
Kontakt: info@eapoteka.rs
Fotografije mogu biti ilustrativnog karaktera.
Napomena: Proizvod su ocenile osobe koje su kupile proizvod i koristile ga radi ukazivanja na njegov kvalitet i ocenu efikasnoti
Fenjal Fluid CLASSIC je elegantan i luksuzan kremasti parfem, idealan za svakodnevnu upotrebu. Predivna kombinacija mirisa ruže, bergamota, narandže i jasmina pratiće vas tokom celog dana, naglašavajući vaš šarm i elegantnost. Izuzetne esencije se nežno upijaju u kožu, ostavljajući je osveženom i sa zavodljivim mirisom.
Cena proizvoda:
Elegantan i luksuzan kremasti parfem, idealan za svakodnevnu upotrebu.
Promućkati pre upotrebe i naneti na kožu.
Aqua, Alcohol Denat., PEG-40 Hydrogenated Castor Oil, Parfum, Carbomer, Hydroxycitronellal, Linalool, Coumarin, Limonene, Citronellol, Benzyl Benzoate, Stearyl Caprylate, Stearyl Heptanoate, Diethylamino Hydroxybenzoyl Hexyl Alcoholate, Amyl Cinnamal, Benzyl Benzoate, Amyl Cinnamal, Benzyl Cinnamal Alcohol, Evernia Furfuracea Extract, Ethylhexyl Methoxycinnamate, Alpha-Isomethyl Ionone, Geraniol, Eugenol, Butylphenyl Methylpropional, Isoeugenol, Citral, Benzyl Salicylate, Anise Alcohol, Farnesol, Sodium Chloride, CI 42051.
Navedeni sastojci se nalaze u poslednjim formulacijama proizvoda. S obzirom da može doći do raskoraka između proizvodnje i distribucije na određenom tržištu, uvek pročitajte listu sastojaka na samom pakovanju.
NUXE Sun mirisna vodica za telo, kosu, prostor kao i za posteljinu, za najlepše snove o suncu… Inspirisana neodoljivim mirisima NUXE Sun linije, ova slasna mirisna vodica oživljava duh leta. Njeni blistavi tonovi slatkih narandži i petitgraina su jednostavno očaravajući.
Meke note kokosa i cvetova tiare obavijene su senzualnim notama vanile i mošusa koji će vas odvesti daleko u tropske krajeve. Nova Slasna mirisna vodica budi raspoloženje u svako godišnje doba, čak i zimi.
MKRISNA NOTA:
Cvetni buket SUN Slasne mirisne vodice je potpuno zadivljujući. Njeni blistavi tonovi slatkih narandži i petitgraina (lista gorke narandže) su apsolutno neodoljivi. Meki tonovi kokosa i egzotičnih cvetova Tiare, okruženi senzualnim notama vanile i mošusa, vode nas u daleke tropske krajeve.
Ženski Economic parfem broj 43 LACOSTE.
Važno! Economic parfemi nisu originalni brendirani proizvodi, nego su kreirani po uzoru na najpopularnije parfeme na tržištu.
Ženski Economic parfem broj 307 The One Desire Dolce Gabbana.
Važno! Economic parfemi nisu originalni brendirani proizvodi, nego su kreirani po uzoru na najpopularnije parfeme na tržištu.
Predivna kombinacija mirisa ruže, bergamota, narandže, pačulija i jasmina daje svež i elegantan miris fenjal CLASSIC toaletnoj vodi u spreju. Takođe, ima hidratantni efekat na vašu kožu jer sadrži hidratantne ekstrakte i odlično ide u kombinaciji sa drugim fenjalovim proizvodima za negu kože.
Ženski Economic parfem broj 313 YELLOW DIAMOND INTENSE Versace. Parfem je sveži cvetni, “vedar i svetlucav”, “misteroizan i zavodljiv”. Formulacija se otvara svežim mediteranskim akordima bergamota, nerolija, cedrata i šerbeta od kruške. U srcu su cvetovi narandže, frezija, jasmin i osmantus. Bazu čini amberno drvo, mošus, benzoin i guaiac drvo.
Važno! Economic parfemi nisu originalni brendirani proizvodi, nego su kreirani po uzoru na najpopularnije parfeme na tržištu.
Ženski Economic parfem broj 326 GOOD GIRL VELVET FATALE Carolina Herrera.
Važno! Economic parfemi nisu originalni brendirani proizvodi, nego su kreirani po uzoru na najpopularnije mirise na tržištu.
Novi economic parfem 332 Kirke (unisex)
Economic muški parfemi su malog i praktičnog pakovanja, postojani i staju u svaku torbicu ili džep sa mirisom identičnim originalu.
Ženski Economic parfem broj 30 TRESOR Lancome.
Važno! Economic parfemi nisu originalni brendirani proizvodi, nego su kreirani po uzoru na najpopularnije parfeme na tržištu.
Ženski Economic parfem broj 23 ORGANZA Givenchy.
Važno! Economic parfemi nisu originalni brendirani proizvodi, nego su kreirani po uzoru na najpopularnije parfeme na tržištu.
Ženski Economic parfem broj 320 ONE MILLION PRIVE Paco Rabanne. Hipnotički, misteriozni, senzualni i orijentalni parfem. Kompoziciju otvaraju cvet narandže i drvene note. Heliotrop, vanila i malina čine srce parfema, položeni na toplu bazu pačulija, kakaoa i meda.
Važno! Economic parfemi nisu originalni brendirani proizvodi, nego su kreirani po uzoru na najpopularnije mirise na tržištu.
Ženski Economic parfem broj 11 ANGEL Thierry Mugler. Economic 11 parfem za žene je prava paleta mirisnih emocija, toliko gurmanski i topao sa sakrivenim oštrim i čak oporim notama kao kraci zvezde. Veseo je kao Nova godina jer je u njemu puno slatkiša: šećerne vate, ušećerenih badema, čokolade.
Ali bez obzira na obilje slatkog, parfem se nikako ne doživljava kao dečiji, već zavodi i privlači pažnju svojom neverovatnom ženstvenosti. Svetla i vazdušna visoka nota prethodi voćnu harmoniju od Passion fruit-a, ananasa, breskve i kajsije. Kompozicija se zasniva na pačulijama sa tragom čokolade i ostalog slatkog izobilja za svaki ukus: vanilija, med i karamela.
Važno! Economic parfemi nisu originalni brendirani proizvodi, nego su kreirani po uzoru na najpopularnije parfeme na tržištu.
Ženski Economic parfem broj 331 SCANDAL Jean Paul Gaultier. Kreiran da razbije kliše, ponudi nešto novo i savremeno, a istovremeno moćno i elegantno. Ključne note kompozicije su crvena narandža, med, pačuli i gardenija, koji ujedinjeni poklanjaju kremasto-gurmanski i zemljasto balzamični efekat, sa toplim, dubokim, drvenim podtonovima.
Važno! Economic parfemi nisu originalni brendirani proizvodi, nego su kreirani po uzoru na najpopularnije parfeme na tržištu.
Ženski Economic parfem broj 301 INTO THE BLUE Escada.
Važno! Economic parfemi nisu originalni brendirani proizvodi, nego su kreirani po uzoru na najpopularnije parfeme na tržištu.
Ženski Economic parfem broj 293 RICCI Nina Ricci.
Važno! Economic parfemi nisu originalni brendirani proizvodi, nego su kreirani po uzoru na najpopularnije parfeme na tržištu.
Ženski Economic parfem broj 202 EDEN Cacharel.
Važno! Economic parfemi nisu originalni brendirani proizvodi, nego su kreirani po uzoru na najpopularnije parfeme na tržištu.
Ženski Economic parfem broj 319 GOOD GIRL Carolina Herrera. Inovativna i opojna kombinacija tuberoze i prženih bobica tonke, koja predstavlja dualnost karaktera. Cvetni talas belog sambac jasmina i tuberoze stavljen je u kontrast sa misterioznim i dubokim notama tonke i kakaa.
Važno! Economic parfemi nisu originalni brendirani proizvodi, nego su kreirani po uzoru na najpopularnije parfeme na tržištu.
Ženski Economic parfem broj 18 KENZO.
Važno! Economic parfemi nisu originalni brendirani proizvodi, nego su kreirani po uzoru na najpopularnije parfeme na tržištu.
Ženski Economic parfem broj 15 D&G DOLCE&GABBANA.
Važno! Economic parfemi nisu originalni brendirani proizvodi, nego su kreirani po uzoru na najpopularnije parfeme na tržištu.
Novi economic parfem 332 Kirke (unisex), 333 Rouge
Economic ženski parfemi su malog i praktičnog pakovanja, postojani i staju u svaku torbicu ili džep sa mirisom identičnim originalu.
Ženski Economic parfem broj 328 ALIVE Hugo Boss.
Važno! Economic parfemi nisu originalni brendirani proizvodi, nego su kreirani po uzoru na najpopularnije mirise na tržištu.
Ženski Economic parfem broj 28 VENEZIA Laura Biagiotti.
Važno! Economic parfemi nisu originalni brendirani proizvodi, nego su kreirani po uzoru na najpopularnije parfeme na tržištu.
Ženski Economic parfem broj 20 NINA Nina Ricci.
Važno! Economic parfemi nisu originalni brendirani proizvodi, nego su kreirani po uzoru na najpopularnije parfeme na tržištu.
Ženski Economic parfem broj 331 Libre Yves Saint Laurent.
Važno! Economic parfemi nisu originalni brendirani proizvodi, nego su kreirani po uzoru na najpopularnije mirise na tržištu.
Ženski Economic parfem broj 298 PREMIER Gucci.
Važno! Economic parfemi nisu originalni brendirani proizvodi, nego su kreirani po uzoru na najpopularnije parfeme na tržištu.
Ženski Economic parfem broj 49 NOA Cacharel.
Važno! Economic parfemi nisu originalni brendirani proizvodi, nego su kreirani po uzoru na najpopularnije parfeme na tržištu.
Tesori d’Oriente parfem Beli Mošus dobijen je najboljim izborom dragocenih esencija, izuzetno je aromatičan i intrigantan. Srednje note jasmina i belih cvetova uvode te u svet čistih i svežih aroma. Ovaj Tesori d’Oriente parfem harmoničnih mirisnih nota miluje kožu ostavljajući na njoj dugotrajan i zavodljiv miris mošusa i ambera.
Ženski Economic parfem broj 10 AMARIGE Givenchy.
Važno! Economic parfemi nisu originalni brendirani proizvodi, nego su kreirani po uzoru na najpopularnije parfeme na tržištu.
Ženski Economic parfem broj 206 GUCCI RUSH Gucci.
Važno! Economic parfemi nisu originalni brendirani proizvodi, nego su kreirani po uzoru na najpopularnije parfeme na tržištu.
Ženski Economic parfem broj 316 OLYMPEA Paco Rabanne. Slano cvetna formulacija okarakterisana kao sveži orijentalni miris sadrži iskričavu zelenu mandarinu, vodene tonove jasmina i vatreni cvet đumbira u vrhu i posoljenu vanilu u srcu. U bazi su note sandalovine, kašmira i ambergrisa.
Važno! Economic parfemi nisu originalni brendirani proizvodi, nego su kreirani po uzoru na najpopularnije parfeme na tržištu.
Unisex Economic parfem broj 334 Erba Pura Xerjoff.
Važno! Economic parfemi nisu originalni brendirani proizvodi, nego su kreirani po uzoru na najpopularnije mirise na tržištu.
Ženski Economic parfem broj 291 VIP 212 Carolina Herrera.
Važno! Economic parfemi nisu originalni brendirani proizvodi, nego su kreirani po uzoru na najpopularnije parfeme na tržištu.
Ženski Economic parfem broj 321 GOLDEA Bvlgari. Kompozicija je orijentalno-cvetna, odvažna i naglašeno mošusna. Započinje notama kristalnog mošusa, cveta narandže, maline i bergamota. Srce uključuje zlatni mošus, ylang-ylang i jasmin. U bazi su smešteni akordi baršunastog mošusa, ambera, pačulija i egipatskog papirusa.
Važno! Economic parfemi nisu originalni brendirani proizvodi, nego su kreirani po uzoru na najpopularnije mirise na tržištu.
Ženski Economic parfem broj 48 MAGIE NOIRE Lancome.
Važno! Economic parfemi nisu originalni brendirani proizvodi, nego su kreirani po uzoru na najpopularnije parfeme na tržištu.
Ženski Economic parfem broj 308 JOUR Hugo Boss. Economik 308 parfem je kreiran da prikaže tri lica žene: inspirativnost, staloženost i lakoću koja su opisana prekrasnim blendom bijelog cveća rashlađenog blistavim citrusima. Lakoća i svežina prezenotvana je kombinacijom naglašenih akorda lajma i cvetova grejpa koji predstavljaju živost prvih jutarnjih zraka svetlosti koji zrače uz pozitivno iščekivanje. Inspiracija je prepričana bogatim buketom belog cveća koje okuplja i cvetove frezije, đurđevka i orlove nokte proslavljajući ženstvenost i prekrasnu raznolikost života svake žene. Staloženost je opisana snažnijim, muževnijim finišom koji ubraja akorde bele breze i kremasti amber.
Važno! Economic parfemi nisu originalni brendirani proizvodi, nego su kreirani po uzoru na najpopularnije parfeme na tržištu.
APIVITA Bee My Honey toaletna voda je posveta svim onim ikoničnim mirisima koji bude naša sećanja! Sve aromatične note su se uklopile, kombinujući cvetni osećaj sa modernim i zaraznim završetkom meda!
Top note: Mandarina, limun i ruzmarin daju intenzitet i revitalizaciju
Note srca: Srce arome širi slatkoću i toplinu iz Cveta narandže, latica jasmina i meda lavande
Donje note: Neutralne i klasične note mahunarke Tonke, pačulija i mošusa
Šetnja među lepotama Mediterana ... Inspirisan sunčanim, vetrovitim obalama Grčke, svež i vitalizirajući miris koji hvata milujuću slatkoću meda svežeg iz pčelinjaka, spojenog sa živošću i sjajem južne prirode.
Ženski Economic parfem broj 311 LADY MILLION Absolutely Gold Paco Rabanne. Zavodljivi blend malina koje golicaju maštu u visokim notama. U srcu se rascvetavaju latice cveta narandže i elegantnog jasmina, na osnovi od cashmerana i esencija nerolija koje ostavljaju provokativan i opojan trag u samoj osnovi parfema.
Važno! Economic parfemi nisu originalni brendirani proizvodi, nego su kreirani po uzoru na najpopularnije parfeme na tržištu.
Ženski Economic parfem broj 16 GABRIELA SABATINI.
Važno! Economic parfemi nisu originalni brendirani proizvodi, nego su kreirani po uzoru na najpopularnije parfeme na tržištu.
Ženski Economic parfem broj 290 ORANGE Hugo Boss. U visokim notama koketiraju sa našim emocijama sokovi slatke jabuke, koje ostavljaju delikatni i sočni prvi utisak visokih nota mirisa. U srcu su arome belog cveća i cvetova narandže koje donose optimizam i ženstveni prizvuk. Finiš mirisa je karakterističan po sandalovini, drvetu masline i kremastoj vanili.
Važno! Economic parfemi nisu originalni brendirani proizvodi, nego su kreirani po uzoru na najpopularnije parfeme na tržištu.
Toplih, sunčanih nota njegova priča započinje citrusnim notama bergamota i mandarine te cvetnim notama cvetova narandže. Njegovo baršunasto srce čine note raskošnog buketa ruže, gardenije i magnolije, koje završavaju neodoljivo zavodljivim notama nežne vanile i kokosovog mleka.
Savršen je za zavodljive i senzualne trenutke i uvek kada želimo da probudimo svoju uspavanu ženstvenost.
MIRISNA NOTA:
Miris Huile Prodigieuse® Čarobnog suvog ulja pretočen je u jantarnu bočicu Prodigieux® parfema. Zavodljiv miris bergamota, mandarine i cveta narandže preliva se u baršunasti luksuz ruža i magnolija, a nežne note vanile i kokosovog mleka ostavljaju dašak misterije na koži.
Ženski Economic parfem broj 13 CERRUTI 1881 Cerruti.
Važno! Economic parfemi nisu originalni brendirani proizvodi, nego su kreirani po uzoru na najpopularnije parfeme na tržištu.
Ženski Economic parfem broj 312 VIP 212 ROSE Carolina Herrera. Economik 312 ženski parfem objedinjuje glamur, eleganciju i atmosferu najmodernijih njujorških zabava. Formulacija je opisana kao sveža, senzualna i ženstvena. Gornje note otkrivaju iskričavu notu ružičastog šampanjca, svežu i pomalo voćnu, kao savršen simbol NY partija. U srcu preovladava akord cveta breskve koji kompoziciji daje dozu sofisticiranosti. U bazi nastupaju senzualne i meke drvene note.
Važno! Economic parfemi nisu originalni brendirani proizvodi, nego su kreirani po uzoru na najpopularnije parfeme na tržištu.
Ženski Economic parfem broj 22 5th AVENUE Elizabeth Arden.
Važno! Economic parfemi nisu originalni brendirani proizvodi, nego su kreirani po uzoru na najpopularnije parfeme na tržištu.
Ženski Economic parfem broj 323 QUATRE COLOGNE Boucheron. Otvara se akordima gorke narandže, crvene ribizle, zelene tangerine, limuna i grejpa. Sambac jasmin i ruža čine srce parfema, zajedno sa akordima divlje jagode, breskve i jabuke. Baza završava notama zlatnog drveća, kedra, kašmira, mošusa, vanile i karamele.
Važno! Economic parfemi nisu originalni brendirani proizvodi, nego su kreirani po uzoru na najpopularnije mirise na tržištu.
Ženski Economic parfem broj 295 SERPENTINE Roberto Cavalli.
Važno! Economic parfemi nisu originalni brendirani proizvodi, nego su kreirani po uzoru na najpopularnije parfeme na tržištu.
Ženski Economic parfem broj 314 ALIEN Thierry Mugler. Jasmin sambac u kombinaciji sa drvenim akordima i mlečnim amberom uz svetlucave efekte miluje kožu i čini je mekšom i senzualnijom, ostavljajući dugotrajne tragove pozitivne energije.
Važno! Economic parfemi nisu originalni brendirani proizvodi, nego su kreirani po uzoru na najpopularnije parfeme na tržištu.
Economic parfem broj 332 kirke, UNISEX.
Važno! Economic parfemi nisu originalni brendirani proizvodi, nego su kreirani po uzoru na najpopularnije mirise na tržištu.
Ženski Economic parfem broj 302 Pour Femme Dolce Gabbana.
Važno! Economic parfemi nisu originalni brendirani proizvodi, nego su kreirani po uzoru na najpopularnije parfeme na tržištu.
Ženski Economic parfem broj 303 SI Armani.
Važno! Economic parfemi nisu originalni brendirani proizvodi, nego su kreirani po uzoru na najpopularnije parfeme na tržištu.
Ženski Economic parfem broj 33 POEME Lancome.
Važno! Economic parfemi nisu originalni brendirani proizvodi, nego su kreirani po uzoru na najpopularnije parfeme na tržištu.
Njena ružičasta bočica NUXE Prodigieux® Floral le parfum preliva se od pastelno roze, do slatko ružičaste, pojačavajući svoj intenzitet, poput zadovoljstva koje postaje sve veće i ispunjava nam život radošću.
MIRISNA NOTA:
Njegove glavne citrusne note čine grejp, pomešan sa limunom i kalabrijskim bergamotom. Dok njegovo mirisno srce počiva na cvetnom buketu magnolije i cvetova pomorandže stvarajući istinski cvetni vatromet. Bazne note parfema čini beli mošus, stvarajući dubinu i sklad na koži.
Muški Economic parfem broj 152 PHANTOM Paco Rabanne.
Važno! Economic parfemi nisu originalni brendirani proizvodi, nego su kreirani po uzoru na najpopularnije mirise na tržištu.
Ženski Economic parfem broj 310 MA VIE Hugo Boss. Economik 310 ženski parfem je inspirisan nezavisnim duhom žene. Pauza za uživanje u jednostavnim trenutcima u životu. Šetnja zorom, sunce na koži, dodir cveća. Odiše sjajem ženstvenosti i samopouzdanja.
Važno! Economic parfemi nisu originalni brendirani proizvodi, nego su kreirani po uzoru na najpopularnije parfeme na tržištu.
Ženski Economic parfem broj 322 BLOOM Gucci.
Važno! Economic parfemi nisu originalni brendirani proizvodi, nego su kreirani po uzoru na najpopularnije mirise na tržištu.
Ženski Economic parfem broj 309 CANDY Prada.
Važno! Economic parfemi nisu originalni brendirani proizvodi, nego su kreirani po uzoru na najpopularnije parfeme na tržištu.
Ženski Economic parfem broj 208 BOSS Hugo Boss.
Važno! Economic parfemi nisu originalni brendirani proizvodi, nego su kreirani po uzoru na najpopularnije parfeme na tržištu.
Njena ružičasta bočica NUXE Prodigieux® Floral le parfum preliva se od pastelno roze, do slatko ružičaste, pojačavajući svoj intenzitet, poput zadovoljstva koje postaje sve veće i ispunjava nam život radošću.
MIRISNA NOTA:
Njegove glavne citrusne note čine grejp, pomešan sa limunom i kalabrijskim bergamotom. Dok njegovo mirisno srce počiva na cvetnom buketu magnolije i cvetova pomorandže stvarajući istinski cvetni vatromet. Bazne note parfema čini beli mošus, stvarajući dubinu i sklad na koži.
Tesori d’Oriente parfem Orhideja nastao je od kineske orhideje koja je simbol prefinjenosti, elegancije i strasti. Tesori d’Oriente parfem Orhideja, harmoničnih mirisnih nota, miluje kožu ostavljajući na njoj dugotrajan i zavodljiv miris.
Ženski Economic parfem broj 25 Chanel 5.
Važno! Economic parfemi nisu originalni brendirani proizvodi, nego su kreirani po uzoru na najpopularnije parfeme na tržištu.
Ženski Economic parfem broj 318 BLACK OPIUM Yves Saint Laurent.
Važno! Economic parfemi nisu originalni brendirani proizvodi, nego su kreirani po uzoru na najpopularnije parfeme na tržištu.
Ženski Economic parfem broj 324 DYLAN BLUE Versace. On je jak, senzualan, prefinjen miris kreiran za ženu koja je svesna moći njene senzualosti i uma."Cvetno – voćno - drvena kompozicija je koncipirana tako da su epiteti jedinstvenosti, snage, senzualnosti i elegancije.
Važno! Economic parfemi nisu originalni brendirani proizvodi, nego su kreirani po uzoru na najpopularnije mirise na tržištu.
Ženski Economic parfem broj 40 DOLCE VITA Dior.
Važno! Economic parfemi nisu originalni brendirani proizvodi, nego su kreirani po uzoru na najpopularnije parfeme na tržištu.
Ženski Economic parfem broj 34 POISON Dior.
Važno! Economic parfemi nisu originalni brendirani proizvodi, nego su kreirani po uzoru na najpopularnije parfeme na tržištu.
Ženski Economic parfem broj 17 SUMMER Jean Paul Gaultier.
Važno! Economic parfemi nisu originalni brendirani proizvodi, nego su kreirani po uzoru na najpopularnije parfeme na tržištu.
Ženski Economic parfem broj 305 SUBLIME Carolina Herrera. Economik 305 ženski parfem je dizajniran da komplimentira ženstvenost, eleganciju, senzualnost i šarm. Opisan je kao zabavan, šarmantan i pomalo misteriozan. Formulacija parfema 305 je inspirisana starim vintage mirisima 20-ih godina prošlog veka, urađena sa potpisom modernosti. Jak i upečatljiv karakter mirisa ruže, pačulija i mahovine modifikovan je savremenim akordima pasiflore. Otvara se svežim i egzotičnim notama bergamota i pasiflore. Cvetovi ruže i orhideje smešteni su u srcu i položeni na bazu pačulija, mahovine, kože i ambera.
Važno! Economic parfemi nisu originalni brendirani proizvodi, nego su kreirani po uzoru na najpopularnije parfeme na tržištu.
Ženski Economic parfem broj 327 PURE MUSC Narciso Rodriguez.
Važno! Economic parfemi nisu originalni brendirani proizvodi, nego su kreirani po uzoru na najpopularnije mirise na tržištu.
Ženski Economic parfem broj 292 VALENTINA Valentino.
Važno! Economic parfemi nisu originalni brendirani proizvodi, nego su kreirani po uzoru na najpopularnije parfeme na tržištu.
Kada se sastanu delikatni mirisi jasmina, narandže, ruže, bergamota u fenjal CLASSIC parfemu u spreju, vaša čula će biti očarana. Fenjal CLASSIC nudi zavodljivo delikatan miris napravljen od dragocenih parfemskih esencija - elegantno mirisno zadovoljstvo za svaki dan.
Ženski Economic parfem broj 304 JUST Roberto Cavalli.
Važno! Economic parfemi nisu originalni brendirani proizvodi, nego su kreirani po uzoru na najpopularnije parfeme na tržištu.
Ženski Economic parfem broj 19 Issey Miyake L'EAU D'ISSEY.
Važno! Economic parfemi nisu originalni brendirani proizvodi, nego su kreirani po uzoru na najpopularnije parfeme na tržištu.
Ženski Economic parfem broj 330 MY WAY Armani.
Važno! Economic parfemi nisu originalni brendirani proizvodi, nego su kreirani po uzoru na najpopularnije parfeme na tržištu.
Toplih, sunčanih nota njegova priča započinje citrusnim notama bergamota i mandarine te cvetnim notama cvetova narandže. Njegovo baršunasto srce čine note raskošnog buketa ruže, gardenije i magnolije, koje završavaju neodoljivo zavodljivim notama nežne vanile i kokosovog mleka.
Savršen je za zavodljive i senzualne trenutke i uvek kada želimo da probudimo svoju uspavanu ženstvenost.
MIRISNA NOTA:
Miris Huile Prodigieuse® Čarobnog suvog ulja pretočen je u jantarnu bočicu Prodigieux® parfema. Zavodljiv miris bergamota, mandarine i cveta narandže preliva se u baršunasti luksuz ruža i magnolija, a nežne note vanile i kokosovog mleka ostavljaju dašak misterije na koži.
Novi Economic parfem broj 333 kurkdjian, UNISEX.
Važno! Economic parfemi nisu originalni brendirani proizvodi, nego su kreirani po uzoru na najpopularnije mirise na tržištu.
Ženski Economic parfem broj 35 EMPORIO ARMANI Armani.
Važno! Economic parfemi nisu originalni brendirani proizvodi, nego su kreirani po uzoru na najpopularnije parfeme na tržištu.
Savršen miris karakterišu egzotične note bergamota i mandarine sa nežnim uplivom cimeta, kima kao i djumbira, vetivera i pačulija koji čine donje note. Budite prepoznatljivi!
Gornje note: Gornje note citrusa bergamota i mandarine osvežavaju i okrepljuju, dok muskatni oraščić potiče stimulaciju i bistrinu.
Srednje note: Srce karanfila, kima i cimeta je senzualno, egzotično i toplo.
Bazne note: Donje note pačulija, vetivera i ambera su zemljane i muževne.
Ženski Economic parfem broj 38 5th JUNGLE Kenzo.
Važno! Economic parfemi nisu originalni brendirani proizvodi, nego su kreirani po uzoru na najpopularnije parfeme na tržištu.
Ženski Economic parfem broj 21 OPIUM Yves Saint Laurent.
Važno! Economic parfemi nisu originalni brendirani proizvodi, nego su kreirani po uzoru na najpopularnije parfeme na tržištu.
Ženski Economic parfem broj 300 ENCRE NOIRE Lalique.
Važno! Economic parfemi nisu originalni brendirani proizvodi, nego su kreirani po uzoru na najpopularnije parfeme na tržištu.
Ženski Economic parfem broj 47 J'ADORE Dior.
Važno! Economic parfemi nisu originalni brendirani proizvodi, nego su kreirani po uzoru na najpopularnije parfeme na tržištu.
Tesori d’Oriente Lotos parfem je izuzetno aromatičan i intrigantan, nastao od cveta lotosa koji miluje čula svojim toplim i nežnim mirisnim notama, pružajući osećaj spokoja. Srednje note jasmina i cveta lotosa donose dašak egzotike i sofisticiranosti, dok te duboke note vanile i sandalovog drveta umiruju i pružaju osećaj trajnog blagostanja.
Tesori d’Oriente Lotos parfem će pratiti tvoju jedinstvenost i istaknuti tvoju ženstvenost. Dozvoli sebi da budeš obavijena mirisom koji inspiriše i oplemenjuje svaki tvoj dan.
Ženski Economic parfem broj 317 EROS Versace.
Važno! Economic parfemi nisu originalni brendirani proizvodi, nego su kreirani po uzoru na najpopularnije parfeme na tržištu.
Ženski Economic parfem broj 315 BAMBOO Gucci. Formulacija 315 economik parfema je cvetno-drvena. Otvara se citrusnim akordima bergamota koji vode do egzotičnog cvetnog srca ylang-ylanga, kazablanka ljiljana i cveta narandže. Intenzivne note sandalovine, vanile sa tahitija i ambera čine bazu parfema.
Važno! Economic parfemi nisu originalni brendirani proizvodi, nego su kreirani po uzoru na najpopularnije parfeme na tržištu.
Ženski Economic parfem broj 205 HYPNOTIC POISON Dior.
Važno! Economic parfemi nisu originalni brendirani proizvodi, nego su kreirani po uzoru na najpopularnije parfeme na tržištu.
Ženski Economic parfem broj 294 FLORA Gucci.
Važno! Economic parfemi nisu originalni brendirani proizvodi, nego su kreirani po uzoru na najpopularnije parfeme na tržištu.
Ženski Economic parfem broj 325 SI PASSIONE Armani. Svetao i senzualan parfem koji emituje pouzdanje, zavođenje i snagu. Svežina i energičnost dočarani su gornjim notama ružičastog bibera, zajedno sa voćnim akordima i potpisom crne ribizle. Srce kombinuje snažne cvetne note, na toploj bazi vanilije i kedra.
Važno! Economic parfemi nisu originalni brendirani proizvodi, nego su kreirani po uzoru na najpopularnije mirise na tržištu.
Ženski Economic parfem broj 306 LA VIE EST BELLE Lancome.
Važno! Economic parfemi nisu originalni brendirani proizvodi, nego su kreirani po uzoru na najpopularnije parfeme na tržištu.
Ženski Economic parfem broj 299 NUIT Hugo Boss. Economik 299 parfem započinje modernim, elegantnim i iskričavo svežim notama aldehida i breskve. U srcu se nalazi ženstveno belo cveće, jasmin i senzualna ljubičica. Bazu čine akordi kristalne mahovine i kremaste i sandalovine.
Važno! Economic parfemi nisu originalni brendirani proizvodi, nego su kreirani po uzoru na najpopularnije parfeme na tržištu.
Ženski Economic parfem broj 45 COOL WATER Davidoff.
Važno! Economic parfemi nisu originalni brendirani proizvodi, nego su kreirani po uzoru na najpopularnije parfeme na tržištu.
NEWSLETTER: Budite obavešteni o popustima i akcijama