Prethodno pogledano:

Parfemi

 

srpski proizvod
  • korpa Dodaj u korpu Dodaj u korpu
  • Dodaj u listu želja

Economic 313 Parfem ŽENSKI 20 mL

289,00 RSD

Ženski Economic parfem broj 313 YELLOW DIAMOND INTENSE Versace. Parfem je sveži cvetni, “vedar i svetlucav”, “misteroizan i zavodljiv”. Formulacija se otvara svežim mediteranskim akordima bergamota, nerolija, cedrata i šerbeta od kruške. U srcu su cvetovi narandže, frezija, jasmin i osmantus. Bazu čini amberno drvo, mošus, benzoin i guaiac drvo.

 

  • Gornje note: cedrat, kruška, neroli i bergamot
  • Srednje note: cvet narandže, bela frezija, jasmin i osmantus
  • Bazne note: drvo guaiac, mošus, amber i benzoin

 

Važno! Economic parfemi nisu originalni brendirani proizvodi, nego su kreirani po uzoru na najpopularnije parfeme na tržištu.

srpski proizvod
  • korpa Dodaj u korpu Dodaj u korpu
  • Dodaj u listu želja

Economic 314 Parfem ŽENSKI 20 mL

289,00 RSD

Ženski Economic parfem broj 314 ALIEN Thierry Mugler. Jasmin sambac u kombinaciji sa drvenim akordima i mlečnim amberom uz svetlucave efekte miluje kožu i čini je mekšom i senzualnijom, ostavljajući dugotrajne tragove pozitivne energije.

 

  • Gornja nota: jasmin ambac
  • Srednja nota: cashmeran
  • Bazna nota: amber

 

Važno! Economic parfemi nisu originalni brendirani proizvodi, nego su kreirani po uzoru na najpopularnije parfeme na tržištu.

srpski proizvod
  • korpa Dodaj u korpu Dodaj u korpu
  • Dodaj u listu želja

Economic 315 Parfem ŽENSKI 20 mL

289,00 RSD

Ženski Economic parfem broj 315 BAMBOO Gucci. Formulacija 315 economik parfema je cvetno-drvena. Otvara se citrusnim akordima bergamota koji vode do egzotičnog cvetnog srca ylang-ylanga, kazablanka ljiljana i cveta narandže. Intenzivne note sandalovine, vanile sa tahitija i ambera čine bazu parfema.

 

  • Gornja nota: bergamot
  • Srednje note:ljiljan sa casablance, Ylang-Ylang i cvet narandže
  • Bazne note: sandalovo drvo, vanila sa taitija i amber

 

Važno! Economic parfemi nisu originalni brendirani proizvodi, nego su kreirani po uzoru na najpopularnije parfeme na tržištu.

srpski proizvod
  • korpa Dodaj u korpu Dodaj u korpu
  • Dodaj u listu želja

Economic 316 Parfem ŽENSKI 20 mL

289,00 RSD

Ženski Economic parfem broj 316 OLYMPEA Paco Rabanne. Slano cvetna formulacija okarakterisana kao sveži orijentalni miris sadrži iskričavu zelenu mandarinu, vodene tonove jasmina i vatreni cvet đumbira u vrhu i posoljenu vanilu u srcu. U bazi su note sandalovine, kašmira i ambergrisa.

 

  • Gornje note su vodeni jasmin, zelena mandarina i đumbir
  • Srednje note su vanila i so
  • Donje note su ambra, kašmir i sandalovina.

 

Važno! Economic parfemi nisu originalni brendirani proizvodi, nego su kreirani po uzoru na najpopularnije parfeme na tržištu.

srpski proizvod
  • korpa Dodaj u korpu Dodaj u korpu
  • Dodaj u listu želja

Economic 317 Parfem ŽENSKI 20 mL

289,00 RSD

Ženski Economic parfem broj 317 EROS Versace.

 

  • Gornje note: sicilijanski limun, nar i bergamot
  • Srednje note: cvet limuna, jasmin sambac, jasmin i božur
  • Bazne note: mošus, ambroksan, drvene note i sandalovo drvo

 

Važno! Economic parfemi nisu originalni brendirani proizvodi, nego su kreirani po uzoru na najpopularnije parfeme na tržištu.

srpski proizvod
  • korpa Dodaj u korpu Dodaj u korpu
  • Dodaj u listu želja

Economic 318 Parfem ŽENSKI 20 mL

289,00 RSD

Ženski Economic parfem broj 318 BLACK OPIUM Yves Saint Laurent.

 

  • Gornje note: kruška, ružičasti biber, cvet pomorandže
  • Srednje note: vanila, pačuli, kašmir i kedar
  • Donje note: vanila, pačuli, kašmir i kedar

 

Važno! Economic parfemi nisu originalni brendirani proizvodi, nego su kreirani po uzoru na najpopularnije parfeme na tržištu.

srpski proizvod
  • korpa Dodaj u korpu Dodaj u korpu
  • Dodaj u listu želja

Economic 319 Parfem ŽENSKI 20 mL

289,00 RSD

Ženski Economic parfem broj 319 GOOD GIRL Carolina Herrera. Inovativna i opojna kombinacija tuberoze i prženih bobica tonke, koja predstavlja dualnost karaktera. Cvetni talas belog sambac jasmina i tuberoze stavljen je u kontrast sa misterioznim i dubokim notama tonke i kakaa.

 

  • Gornje note: badem, kafa, bergamot i limun
  • Srednje note: tuberoza, jasmin Sambac, cvet narandže, koren irisa i bugarska ruža
  • Bazne note: mahune tonke, kakao, vanila, bombone praline, sandalovo drvo, mošus, amber, kašmir, cimet, pačuli i kedar

 

Važno! Economic parfemi nisu originalni brendirani proizvodi, nego su kreirani po uzoru na najpopularnije parfeme na tržištu.

srpski proizvod
  • korpa Dodaj u korpu Dodaj u korpu
  • Dodaj u listu želja

Economic 320 Parfem ŽENSKI 20 mL

289,00 RSD

Ženski Economic parfem broj 320 ONE MILLION PRIVE Paco Rabanne. Hipnotički, misteriozni, senzualni i orijentalni parfem. Kompoziciju otvaraju cvet narandže i drvene note. Heliotrop, vanila i malina čine srce parfema, položeni na toplu bazu pačulija, kakaoa i meda.

 

  • Gornje note: drvene note i cvet narandže
  • Srednje note: vanila, malina i heliotrop
  • Bazne note: kakao, med i pačuli

 

Važno! Economic parfemi nisu originalni brendirani proizvodi, nego su kreirani po uzoru na najpopularnije mirise na tržištu.

srpski proizvod
  • korpa Dodaj u korpu Dodaj u korpu
  • Dodaj u listu želja

Economic 321 Parfem ŽENSKI 20 mL

289,00 RSD

Ženski Economic parfem broj 321 GOLDEA Bvlgari. Kompozicija je orijentalno-cvetna, odvažna i naglašeno mošusna. Započinje notama kristalnog mošusa, cveta narandže, maline i bergamota. Srce uključuje zlatni mošus, ylang-ylang i jasmin. U bazi su smešteni akordi baršunastog mošusa, ambera, pačulija i egipatskog papirusa.

 

  • Gornje note: mošus, malina, cvet narandže i bergamot
  • Srednje note: Ylang-Ylang, mošus i jasmin
  • Bazne note: amber, mošus, pačuli i papirus

 

Važno! Economic parfemi nisu originalni brendirani proizvodi, nego su kreirani po uzoru na najpopularnije mirise na tržištu.

srpski proizvod
  • korpa Dodaj u korpu Dodaj u korpu
  • Dodaj u listu želja

Economic 322 Parfem ŽENSKI 20 mL

289,00 RSD

Ženski Economic parfem broj 322 BLOOM Gucci.

 

  • Gornja nota: jasmin
  • Srednja nota: tuberoza
  • Bazna nota: rangunski penjač

 

Važno! Economic parfemi nisu originalni brendirani proizvodi, nego su kreirani po uzoru na najpopularnije mirise na tržištu.

srpski proizvod
  • korpa Dodaj u korpu Dodaj u korpu
  • Dodaj u listu želja

Economic 323 Parfem ŽENSKI 20 mL

289,00 RSD

Ženski Economic parfem broj 323 QUATRE COLOGNE Boucheron. Otvara se akordima gorke narandže, crvene ribizle, zelene tangerine, limuna i grejpa. Sambac jasmin i ruža čine srce parfema, zajedno sa akordima divlje jagode, breskve i jabuke. Baza završava notama zlatnog drveća, kedra, kašmira, mošusa, vanile i karamele.

 

  • Gornje note: grejpfrut, tangerina, limun i narandža
  • Srednje note: jasmin, jabuka, jagoda, ruža i breskva
  • Bazne note: beli mošus, cashmeran, kedar, vanila i karamela

 

Važno! Economic parfemi nisu originalni brendirani proizvodi, nego su kreirani po uzoru na najpopularnije mirise na tržištu.

srpski proizvod
  • korpa Dodaj u korpu Dodaj u korpu
  • Dodaj u listu želja

Economic 324 Parfem ŽENSKI 20 mL

289,00 RSD

Ženski Economic parfem broj 324 DYLAN BLUE Versace. On je jak, senzualan, prefinjen miris kreiran za ženu koja je svesna moći njene senzualosti i uma."Cvetno – voćno - drvena kompozicija je koncipirana tako da su epiteti jedinstvenosti, snage, senzualnosti i elegancije.

 

  • Gornje note: zelena jabuka, crna ribizla, detelina, nezaboravak i šiso
  • Srednje note: breskva, petalia, šipurak, ruža i jasmin
  • Bazne note: mošus, belo drvo, stiraks i pačuli

 

Važno! Economic parfemi nisu originalni brendirani proizvodi, nego su kreirani po uzoru na najpopularnije mirise na tržištu.

srpski proizvod
  • korpa Dodaj u korpu Dodaj u korpu
  • Dodaj u listu želja

Economic 325 Parfem ŽENSKI 20 mL

289,00 RSD

Ženski Economic parfem broj 325 SI PASSIONE Armani. Svetao i senzualan parfem koji emituje pouzdanje, zavođenje i snagu. Svežina i energičnost dočarani su gornjim notama ružičastog bibera, zajedno sa voćnim akordima i potpisom crne ribizle. Srce kombinuje snažne cvetne note, na toploj bazi vanilije i kedra.

 

  • Gornje note: kruška, crna ribizla, ružičasti biber i grejpfru
  • Srednje note: ananas, ruža, jasmin i heliotrop
  • Bazne note: vanilija, kedar, amberwood i pačuli

 

Važno! Economic parfemi nisu originalni brendirani proizvodi, nego su kreirani po uzoru na najpopularnije mirise na tržištu.

srpski proizvod
  • korpa Dodaj u korpu Dodaj u korpu
  • Dodaj u listu želja

Economic 326 Parfem ŽENSKI 20 mL

289,00 RSD

Ženski Economic parfem broj 326 GOOD GIRL VELVET FATALE Carolina Herrera.

 

  • Gornje note: badem, kafa, limun i bergamot
  • Srednje note: tuberoza, jasmin, bugarska ruža, koren irisa i cvet narandže
  • Bazne note: bombone praline, kakao, vanilija, mahune tonke, pačuli, amber, sandalovo drvo, mošus, cimet, kašmir drvo i kedra.

 

Važno! Economic parfemi nisu originalni brendirani proizvodi, nego su kreirani po uzoru na najpopularnije mirise na tržištu.

srpski proizvod
  • korpa Dodaj u korpu Dodaj u korpu
  • Dodaj u listu želja

Economic 327 Parfem ŽENSKI 20 mL

289,00 RSD

Ženski Economic parfem broj 327 PURE MUSC Narciso Rodriguez.

 

  • Gornja nota: mošus
  • Srednja nota: cveće
  • Bazna nota: kašmir

 

Važno! Economic parfemi nisu originalni brendirani proizvodi, nego su kreirani po uzoru na najpopularnije mirise na tržištu.

srpski proizvod
  • korpa Dodaj u korpu Dodaj u korpu
  • Dodaj u listu želja

Economic 328 Parfem ŽENSKI 20 mL

289,00 RSD

Ženski Economic parfem broj 328 ALIVE Hugo Boss.

 

  • Gornje note: vanilija sa madagaskara, cimet, šljiva, jabuka i crna ribizla
  • Srednje note: jasmin sambac i majčina dušica
  • Bazne note: drvene note, sandalovo drvo, kedar i maslinovo drvo.

 

Važno! Economic parfemi nisu originalni brendirani proizvodi, nego su kreirani po uzoru na najpopularnije mirise na tržištu.

srpski proizvod
  • korpa Dodaj u korpu Dodaj u korpu
  • Dodaj u listu želja

Economic 329 Parfem ŽENSKI 20 mL

289,00 RSD

Ženski Economic parfem broj 331 SCANDAL Jean Paul Gaultier. Kreiran da razbije kliše, ponudi nešto novo i savremeno, a istovremeno moćno i elegantno. Ključne note kompozicije su crvena narandža, med, pačuli i gardenija, koji ujedinjeni poklanjaju kremasto-gurmanski i zemljasto balzamični efekat, sa toplim, dubokim, drvenim podtonovima.

 

  • Gornje note: Crvena narandža i Mandarina
  • Srednje note: Med, Gardenija, Cvijet narandže, jasmin i Breskva
  • Bazne note: Pčelini vosak, Karamela, pačuli i Sladić

 

Važno! Economic parfemi nisu originalni brendirani proizvodi, nego su kreirani po uzoru na najpopularnije parfeme na tržištu.

srpski proizvod
  • korpa Dodaj u korpu Dodaj u korpu
  • Dodaj u listu želja

Economic 33 Parfem ŽENSKI 20 mL

289,00 RSD

Ženski Economic parfem broj 33 POEME Lancome.

 

  • Gornje note: narcis, datura, breskva, šjiva, plavi mak, mandarina, crna ribizla, bergamot i zelene note
  • Srednje note: mimoza (Acacia), cvet vanile, tuberoza, Ylang-Ylang, cvet narandže, jasmin, bela frezija, heliotrop, ruža i koža
  • Bazne note: vanila, Cvet narandže, amber, mahune tonke, mošus i kedar

 

Važno! Economic parfemi nisu originalni brendirani proizvodi, nego su kreirani po uzoru na najpopularnije parfeme na tržištu.

srpski proizvod
  • korpa Dodaj u korpu Dodaj u korpu
  • Dodaj u listu želja

Economic 330 Parfem ŽENSKI 20 mL

289,00 RSD

Ženski Economic parfem broj 330 MY WAY Armani.

 

  • Gornje note: cvet pomorandže, bergamot
  • Srednje note: tuberoza, Indijski jasmin
  • Bazne note: vanila sa madagaskara, beli mošus, kedar iz Virdžinije

 

Važno! Economic parfemi nisu originalni brendirani proizvodi, nego su kreirani po uzoru na najpopularnije parfeme na tržištu.

srpski proizvod
  • korpa Dodaj u korpu Dodaj u korpu
  • Dodaj u listu želja

Economic 331 Parfem ŽENSKI 20 mL

289,00 RSD

Ženski Economic parfem broj 331 Libre Yves Saint Laurent.

 

  • Gornje note: lavanda, mandarina, crna ribizla i petit grain
  • Srednje note: lavanda, cvet pomorandže i jasmin
  • Donje note: vanila sa Madagaskara, mošus, kedar i ambergris

 

Važno! Economic parfemi nisu originalni brendirani proizvodi, nego su kreirani po uzoru na najpopularnije mirise na tržištu.

srpski proizvod
  • korpa Dodaj u korpu Dodaj u korpu
  • Dodaj u listu želja

Economic 332 Parfem UNISEX 20 mL

289,00 RSD

Economic parfem broj 332 kirke, UNISEX.

 

  • Gornje note: passionfruit, breskva, kruška, malina, list i pupoljak ribizle, pesak
  • Srednje note: đurđevak
  • Bazna nota: mošus, sandalovo drvo, vanila, pačuli i heliotrop

 

Važno! Economic parfemi nisu originalni brendirani proizvodi, nego su kreirani po uzoru na najpopularnije mirise na tržištu.

srpski proizvod
  • korpa Dodaj u korpu Dodaj u korpu
  • Dodaj u listu želja

Economic 34 Parfem ŽENSKI 20 mL

289,00 RSD

Ženski Economic parfem broj 34 POISON Dior.

 

  • Gornje note: šljiva, šumsko voće, korijander, anis, palisander
  • Srednje note: tuberoza, tamjan, med, cimet, opoponaks, karanfil, jasmin, cvet pomorandže, i ruža
  • Bazne note: vanila, amber, sandalovo drvo, mošus, heliotrop, vetiver, kedar iz Virdžinije

 

 

Važno! Economic parfemi nisu originalni brendirani proizvodi, nego su kreirani po uzoru na najpopularnije parfeme na tržištu.

srpski proizvod
  • korpa Dodaj u korpu Dodaj u korpu
  • Dodaj u listu želja

Economic 35 Parfem ŽENSKI 20 mL

289,00 RSD

Ženski Economic parfem broj 35 EMPORIO ARMANI Armani.

 

  • Gornje note: galbanum, neven, aldehidi, bergamot, ananas i nana
  • Srednje note: narcis, koren irisa, ruža, tuberoza, jasmin, ciklama, đurđevak i orhideja
  • Bazne note: mahovina, benzoin, kedar, amber, sandalovo drvo, mahune tonke i mošus

 

Važno! Economic parfemi nisu originalni brendirani proizvodi, nego su kreirani po uzoru na najpopularnije parfeme na tržištu.

srpski proizvod
  • korpa Dodaj u korpu Dodaj u korpu
  • Dodaj u listu želja

Economic 38 Parfem ŽENSKI 20 mL

289,00 RSD

Ženski Economic parfem broj 38 5th JUNGLE Kenzo.

 

  • Gornje note: karanfilić, kumin i mandarina
  • Srednje note: kardamon, kim, sladić, mango, ylang-ylang, heliotrop i gardenija
  • Bazne note: vanila, amber i pačuli

 

Važno! Economic parfemi nisu originalni brendirani proizvodi, nego su kreirani po uzoru na najpopularnije parfeme na tržištu.